Köping

Helg igen och ack så skönt det är!
 
Hemma igen från vecka 1 som bortrest, dagarna i Köping har varit mycket bra och mycket givande. Trevligt folk som lär upp oss med så de känns toppen! Väldigt nice boende, Bishop Arms i Köping som förutom baren på bottenplan har en liten mysig frukostmatsal och hotellrum vån 2 och 3. Jättemysigt rum med nytt fräscht badrum, 120 cm hästenssäng och dubbla fönster/balkong med härliga skira gardiner vägg till vägg. Kändes hur lyxigt som helst!
 
Idag har det inte blivit många knyck, vi la oss tidigt igår då vi var så trötta och sov länge idag. Masade oss iväg på gymmet en sväng och sen har det blivit soffläge och skidor på tvn. Ska handla lite ätbart senare och så får de bli tv kväll efteråt. Alldeles lagom!
 
Imorrn ska jag träffa min fina pingla Anneli och på eftermiddan tvätta lite kläder. Måndag är vi hemma i Västberga och jobbar och tisdag rullar vi mot Köping igen för en vecka till med slipning. Känns verkligen så roligt att ha kommit igång och få se vad det är vi ska jobba med!
 
Det mesta känns väldigt bra faktiskt, är lite smådeppig att det är svårt att komma igång med träningen ordentligt och få ett bra flyt efter julledigheten och framförallt jobba bort sötsuget igen. Sjukt skrämmande att vanor du rotat in under ett års tid kan bli som bortflugna på tre veckor och de gamla står där och väntar så glatt på en.. Men, det kan inte grusa mitt goda humör, hårdhanskarna på nu bara så ordnar det sig det där också.
 
That´s it för nu, ska ladda om batterierna för nästa vecka och ja, packa OM väskan får man väl säga, ingen vits att packa UPP den när man hela tiden ska ha den igen. :)
Ha de gott, PoK!
 
 
Och psst... Vet ni? Min pojk är finast i världen och jag älskar honom mest av allt <3 Ville bara säga det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0