Vi går mot höst..

Haha ja tiden springer som vanligt iväg med en. En månad är uppenbarligen otroligt kort tid.. Sen sist har de ju såklart varit en massa jobb, mkt att göra hela tiden hos oss! De är väl ok och som vanligt men de är ju verkligen stor skillnad att vara tillbaka på dagen och umgås med folket på jobbet igen, då orkar man så mkt mera! :)

Har sökt en ny tjänst på vår avdelning också som jag nu spänt väntar svar på. Det dröjer så man blir ju så nyfiken! Hoppas verkligen att jag får den, den startar efter nyår och då blir det massa nytt och spännande, utbildning och skoj. Och få jobba dagtid i nästan ett år, vore drömmen!! Så de blir till å vänta och se..

Skojfronten har fortsatt fyllts på med. Moster A hälsade på över en natt också här i slutet på aug och helgen efter var mamma här i några dagar så de va supermys! :) Vi var på kräftskiva med massa folk hos Ts mamma, mkt trevligt och gott, och förra helgen blev det lite fotografering i Hagaparken med barndomsvännen Viktoria. Ts födelsedag i fredags var mysig med massa folk på fika. Så de är härligt att fylla på må-gott-kontot!!

Ja de mesta känns bara bra och man mår gott :) Så livet rullar på i bra fart, de är mycket på gång hela tiden men de är så det ska vara. Jag är nöjd!

Lite update iaf, var vad jag hade att förtälja denna gång.
Ha de gott!
PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0