Tankarna måste ut.

Avskyr dagar som denna.. Huvudet kör på i tusen knyck och det är inte begripligt nånstans. Sitter vid tvn och jobbar stenhårt för att inte svulla i mig precis allt som är ätbart här hemma. Magen är i uppror och känns så konstig, tårar bränner långt bak utan att komma fram. Dagar som denna vill jag bara sova bort. Det värsta är väl egentligen att jag vet vad det handlar om samtidigt som jag inte riktigt vet. För jag är glad, jag är lycklig, jag har det bra! Kan inte för mitt liv förstå varför dessa dagar dyker upp som får mig att ifrågasätta precis allt.

Det finns ju liksom ingen anledning, ingen annan chans. Man kan inte önska sig mer och jag har så mycket att vara tacksam för. Så mycket.

Dagar som denna ligger det långt ifrån hjärta och hjärna bara, I guess.

Men nu är det inte så länge till de är dags att åka på jobbet, blir skönt med lite distraktion. Så går den här dagen över snabbt. Imorgon är en ny, bättre dag, imorgon är det fredag och då blir det fredagsmys med min underbara T. Min vackra, intelligenta man som alltid får mig glad igen, som jag älskar mer än hjärtat har plats för <3

Ta hand om er!
PoK!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh gumman, såna dagar är så tråkiga :( Tack och lov passerar de tillslut, du är inte ensam.

Skickar stora kramar från Norr! <3

2013-09-22 @ 01:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0