Sköna maj välkommen!

Så är långhelgen till ända. Har varit ledig sen i fredags till idag eftersom det är första maj. Vi får inte jobba natten till röd dag och för att inte behöva få ett konstigt glapp mitt i jobbveckan som man inte kan göra något av tog nästan hela nattgänget ledigt första natten och därav långledigt. Inte mig emot, har varit jätteskönt! :)
 
Har väl inte gjort så där jättemycket de här dagarna, men det är bra ändå tror jag att bara ta de lugnt också, och jag har varit ganska trött. Så då tror jag de är sunt!
 
Fredagen blev det utekväll med min gamla jobbarkompis från campingen Anneli. Supertrevlig kväll som inleddes med mat på Soap Bar och sedan några drinkar på ett par ställen. Hittade bästa baren TGIF på Östermalm, bra musik, bra stämning och grymma drinkar! Kung kväll och en ny riktig tjejkompis hittad! :)
 
 
I måndags var jag och träffade en fotograf. Här i veckan blev jag uppringd av en reporter på tidningen Vasalöparen som alla som är anmäld på vasans olika lopp får hemskickad. Då ville de göra ett litet reportage om en förstagångs cyklist och valt ut mitt namn i startlistan! Så de blev en telefonintervju och så i måndags då tog vi lite foton med mig på hojen. Riktigt roligt känns det om än lite skumt haha! Mina 15 sek of fame höhö. :P
 
Igår blev det en sväng ner till majbrasan i parken och kolla på fyrverkerierna, riktigt läckra var de!
 
 
 
Och idag blev det en långpromenad. Lite bilder från den:
 
 
 
 
 
 
Superhärligt ute och våren är äntligen här för att stanna!!
Men nu måste jag åka och jobba, 2 nätter väntar för att sedan få helg igen, jättehemskt verkligen, höhö. ;)
 
Ha de gott,
PoK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0