Årets första solbränna..

Sitter i soffan och ojar mig, brände mig riktigt sönder och samman i solen igår!
Hade ju som vanligt ledig fredag och tog en promenad bort till Frida i Hagsätra och hängde med henne, Helen och Casper i centrum där och åt glass. I kortärmat. Utan solskydd. I stekande solen.
 
Resultat=Knallröd Rebecca
 
 
Ingen vacker syn, och det gör precis så ont som det ser ut. Men man får allt i bita i det sura och skylla sig själv.
Så idag blir en lugn dag då de är typ ganska svårt att böja på armarna över huvud taget :P
Tommy är ute och hojar för tillfället och jag har ganska tråkigt, de är typ bara skräp på tvn. Kanske får leta nått att läsa istället..
 
Ja i övrigt tuffar de väl på. Hade målsamtal med chefen i onsdags. Ja de va väl lite platt fall.
Känns som något man har bara för att man måste, kan väl inte tycka han brydde sig direkt. Jag sa iaf att det går bra att jobba natt men att jag vill gå tillbaka till 2-skift, det är hämmande för min utveckling på jobbet att vara på natten, det finns ju ingen att fråga om man fastnar utan då får man stå i timmar och testa sig fram.
Men han lullade mest bort det tycker jag och snackade om framtida rekryteringar för nya projekt och att de skulle tänka på mig då osv, så vi får väl se vad som händer. Ska ta ett snack med vår fackrepresentant oxå så man får lite uppbackning. Tiden får utvisa helt enkelt.
 
Känns inte så där jättekul just nu faktiskt med jobbet, är väl lite allmänt less och längtar efter semester som resten av gänget men det var så otroligt jobbigt att träffa de andra på 2-skiftet igen. De va så kul när jag kom dit, alla var så glada att se en och kramade om en och så tog jag en fika med dem i fikarummet innan målsamtalet för de hade rast, och då kände jag hur mycket jag saknar dem! Kom hem och började bara storlipa på kvällen, kändes som hjärtat gick i två delar. Det är skillnad på att ha arbetskamrater och ha kamrater på jobbet. Faktiskt stor skillnad, och det betyder nog mer för mig än jag tidigare trott. 
 
Men som sagt, vi får se vad som händer. Tror inte de blir något innan semester iaf, men efter den då jag vill jag ha förändring. Helt klart.
 
De va nog vad jag hade för nu. Ha de gott hörni. Saknar er folket hemöver!
PoK!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Johansson

Ajajaj, akta ditt ömtåliga skinn! :( Saknar dig, hoppas vi hinner ses i sommar! Kram!

Svar: Tack vännen, nu är de barnfaktor 50 som gäller framöver! Saknar dig med, massor!! Vi får försöka fixa det! Kram!!
Rebecca

2013-05-25 @ 00:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0