Midsommar

Tiden springer iväg och jag med den känns det som.
Nu har midsommar varit här och vänt.
 
Tänkte visa den mest i lite bilder, vi spenderade fre-lör ute på Fjäderholmarna med Ronny o Catrin. Supermysigt! <3
 
 
 
Men det mest glädjande är att det nu äntligen blivit klart att jag får gå tillbaka till 2-skift!! :) Hade ett litet möte med chefen och vår fackrepresentant och det kändes lite som att ha en advokat med sig haha. Behövde knappt säga två ord! Så nu är det endast två veckor nattjobb kvar, sen semester och efter den jobbar jag 2-skift. Hur skönt och bra det känns kan jag knappt finna ord på, och bättre besked att få med sig på semestern kunde man inte få! :) 
 
Nu måste jag greja med lite grejer, men ska försöka uppdatera igen snart.
Ha de gott sålänge.
 
PoK! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0