Julen, Nyåret & 2013

Som ni alla redan vet är jag sämst på att blogga, så nu har vi löst den biten.
Jag ser det som att jag har något roligare för mig. Eller kanske för mycket "måsten". Vem vet. Anyway, jag hoppas ändå att ni blir glada för det ni får. Jag skulle vilja skriva mera, så vi får se om det blir någon förbättring framöver. Måste ju ta och sätta mig in i hur nya blogg.se funkar, är ju helt nytt allting. :P Så jag är ganska nöjd att det blir några inlägg alls!
 
Nog om det.
Sen sist har julen och nyåret rusat förbi och vi har tagit ett jättekliv in i 2013. Hur knäppt är inte det??
 
För att inte det här inlägget ska bli mastondontlångt med text tänkte jag bara skumma igenom jul och nyår i bilder, de var fantastiska helger båda två som jag är så lycklig över. Det finns inget bättre än vänner och familj. <3
 
Så här har ni julen, god mat, mumma och spel:
 
 
 
 
 
 
 
Var bara tvungen att visa min mammas underbara kreationer i rita-gissa spelet. Till vänster ska föreställa Skalman. Och till höger ska vara en cowboy, men blev en perfekt tjurfäktare. Hahaa, så jävla kul! :D Underbara mamsen <3
 
 
Så tar vi nyåret som spenderades med svägerskan Catrin o hennes Ronny och ett par goda vänner till dem:
 
 
 
 

Och detta är en nyårsraket. Ser ni väl? :P Inte bra, men rätt cool bild ändå.
 
Det har varit jättehärligt, och så otroligt skönt och välbehövligt med 2 veckors ledighet.
Slutligtvis summerar jag 2012 som en absolut toppenår, det har gått så otroligt fort bara. Inte så konstigt heller med allt man hunnit med:
 
- Matte C kurs
- Berith & Micke gifte sig (svärmor)
- Christer & Maya gifte sig (svärfar)
- Pelle & Angelas sagobröllop
- Erik & Jennie gifte sig och fick finaste goknulen ever <3
- Sommardansskolan
- Härlig Åre semster
- Cykelvasan
- Köpet och flytten till nya lägenheten
+ ett antal flygtrippar hem till norr!
 
Det är mycket happenings på ett och samma år och jag hoppas 2013 har minst lika mycket skoj att bjuda på. Det tror jag! Det kan inte kännas bättre än så här inför ett nytt år. :)
 
Och inatt var första kicken tillbaka till verkligheten. Jobbade min första natt nu och det gick riktigt bra tycker jag. Inte så trött som jag trodde jag skulle vara. Så får se inatt då hur det går, förmodligen lite kämpigare. :) Det kommer vara några hårda veckor nu framöver innan man vant sig men de ska nog bli bra de här!
Nu är det lite matfix och träning som står på schemat innan de bär av till jobbet.
 
Men PoK och god fortsättning till er alla!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du glömde ett bröllop :p
Ni har haft ett händelserikt 2012.
Nu väntar vi på att få komma på bröllop :)

Svar: Ja herregud de gjorde jag! :O Ska åtgärdas genast!
Rebecca

2013-01-08 @ 18:20:52
URL: http://mammatilledvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0