April april

Sitter nu här och pimplar på andra koppen kaffe för att klara hålla igång natten. Fick ont i ryggen igår kväll och har sovit skitdåligt inatt och är därför väääldigt trött ikväll... Så de blir famla efter halmstrån för å hålla sig vaken inatt.
 
Och såg nu att det är nästan en månad sen jag bloggade sist, oops! Sorry about that folks! Ibland infinner sig inte bloggandan, de senaste året har det varit trögt. Jag gillar det ju egentligen och det är väldigt skönt att skriva av sig samt en mkt bra kanal att hålla koll på vad långväga vänner har för sig, men de känns som lite vits om inte the spirit finns med liksom. Jag är nog mer en sån bloggare som skriver lite längre, filosofiska inlägg mer sällan än uppdaterar dagligen med dagens middag eller färgen på navelluddet liksom. Tror jag iaf.
 
Men, kan ju ta highlightsen sen sist!
 
Tjänsteresan till Tyskland v 12 för utbildning på våra elpressar var GUDOMLIG. Fy fan va roligt det var, ta mig tillbaka säger jag bara!! Vi bodde och jobbade om dagarna på ett ställe ute på landet, supermysig stämning och skitbilligt att äta och dricka. Jätteintressant utbildning, jag lärde mig massor av proffsen där på Dorst. Skitbra hotell med sköna sängar och en trevlig bar vi spenderade flera kvällar på höhö. Ja, ska jag egentligen sammafatta Tyskland så var det ju dricka, öl, sprit och dricka lite till haha. Har inte konsumerat så mycket alkohol på flera år tror jag. Men vi var ett helschysst gäng från jobbet som åkte, alla var minsann pigga och alerta på dagarna ändå för utbildningen så eloge till oss faktiskt! Nä de kändes så bra, och det går ju inte att bortse från egoboosten som kändes så härlig ända in i själen. Jag var ju ensam tjej så man behandades ju rätt trevligt och fick mycket uppmärksamhet och jag skäms inte för att säga att jag tyckte om det! Tror nog alla kan hålla med mig om att uppskattning är bland de finaste saker du kan få.
 
Så, den resan var kanon, och så skönt att få ett break från vardagen. Blev dock noll och inga foton tagna just så ni får hålla till godo med dessa bara.
 
Vackert väder då vi flög till Munchen
 
Wille på g i baren på hotellet :) Som för övrigt förutom oss endast hade gamlingar till gäster som blängde haha :P

Hela gänget utbjudna på middag av Dorst på traktens pub
 
 
Och sen behövde jag bara jobba 2 nätter så kom påskhelgen med långledigt, tack tack sa jag! :) Då brummade jag och T norröver för lite familjemys. Tänkte visa den mest i bilder.
 
 
En påskhare kom på besök ;)
 
Och hade med sig ett JÄTTEÄGG till mig och T..
 
Fyllt med godsaker!
 
Och tidernas sötaste påskpynt hade mor!! Som jag sen fick med mig hem att ha själv till nästa påsk.

Bara älskar dessa <3
 
Har aldrig varit ett så helt igenom vackert påskväder, så en skidtur på sjön blev det!
 
 
Och dan därpå mys på Andersön med hela familjen <3
 
 
 
Sista dan innan hemfärd blev det Viken och hälsa på Edvin, pappa Ekke och mamma Jennie <3
 
 
Så det är vad jag sysslat med förutom det vanliga träna, äta, sova, jobba den senaste månaden, haha. Ska försöka uppdatera lite oftare så de inte behöver bli så mkt på en gång! Jennie tipsade mig ju om att blogga från mobilen, då orkar man inte göra så långa inlägg hehe ;)
 
Den här helgen har gått otroligt fort, vi var en sväng till Heron och shoppade lite träningskläder och nya stolar till balkongen samt tvättade bilen i lördags och idag har vi varit på spinningpass och grejat hemmavid med lite omflytt av möblemang, ska försöka få upp lite bilder på lyan här nu sen bara man fått reda i kaoset som blivit nu igen haha. Så får ni se hur vi har det ni som ännu inte hälsat på! :)
 
Men nu ska jag titta på lite Grey's, SYTYCD eller kanske The Bounty Hunter, lite humor på nattkvisten kan väl aldrig gå fel!
 
Ha de gott gänget,
PoK!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh vilken fin bild på dig och prinsen 💙

2013-04-08 @ 07:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0