Apr. 17, 2013

Ett litet inlägg på nattkvisten kanske? Far runt på jobbet som en liten iller, så jag är inne i nått flow nu! :) Och bara två timmar till hemgång, frukost och sängen!

Helgen var härlig och gick i det socialas tecken.

Lördag blev det först en fika på stan med min gamla arbetskollega Frida, så roligt att träffa henne igen, inte blivit sen i somras. :) Och sen kom Erik och Helen (cykelvasanpolare) förbi med sina två småttingar och fikade och tog över vårt gamla matbord. Minstingen Hanna 5 mån är ju bara för bedårande! :)

Och på söndan blev det mera bebismys då vi var till Pelle o Angela och fick fika och middag och hälsa på nytillskottet Lukas, 1 mån gammal. Lilla sötnosen!

Veckan är i övrigt lugn, vi ska gå på årsmötesstämma med bostadsrättsföreningen på torsdag så då blir jag mest troligt invald som suppleant. Så får man lite koll på vad som försiggår i huset! ;)

Till helgen blir det dop av Nellie som är dotter till Tommys kusin och lite annat småbestyr. Då får ni se presenten jag jobbat med några månader nu ;)

Men nu ska de fortsätta jobbas!
Ha de gott,
PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0