Å så va de Mars

Äntligen kom den underbara helgen! Förra veckan gick så himla fort men så gick den här minst lika långsamt tror jag. Mycket beror det nog på att jag gått upplärning på pressningen på jobbet, mycket nytt som ska trängas i skallen, massa moment och detaljer. Det har gått bättre och bättre för varje dag, men det kommer nog ta lite tid innan det sätter sig.

Var för övrigt förbi frissan idag, spontant sådär. Behövde verkligen klippa mig, de var långt-längre-ohyggligt. Men är som vanligt långt ifrån nöjd då jag kommer hem. Förstår det inte, är så himla glad och nöjd när dom är klar, men när jag kommit hem gillar jag det inte alls. Och den här gången hatar jag det verkligen. Ser ut som nån på 80-talet alá Ted Gärdestad. Var tvungen att tokplatta det bara för att stå ut. Suck. Tur mitt hår växer snabbt. Första gången jag gillar att det är som ogräs.
Men de lär bli bättre om nåra dar när det "grott till sig". Då brukar jag gilla det mera.

Hm, var visst inte på nå vidare blogghumör just nu, men imorgon ska T iväg till Uppsala och panga så då kanske jag fördriver tid med en rad eller två.
Och nu ligger pizzan i ugnen, och magen känner det! :) Sen blir det Big Bang Theory, sjukt bra komediserie om ett gäng nördar, kan jag varmt rekommendera! Kanske blir det lite lyx med glass ikväll också, tror de skulle behövas.

Ha de gott,
PoK!

Kommentarer
Postat av: Bettan

haha okej de är faktiskt lite otäckt :O Jag köpte min eller mamma köpte den på Willys iaf :P

2012-03-10 @ 17:29:19
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0