Regn...Igen!

Helgen blev lugn. Övik blev inställd av diverse omständigheter, inge märkvärdigt det passade sig inte bara. Så man får hälsa på en annan gång. Stannade istället hemma, fredagen var i soffan med Tommy och bara tog de chill, välbehövligt! På lördagen åkte jag på holmen på dans men det var sådär. Lagom med folk, och Blender spelade bra som alltid. Men jag har insett att jag är ganska dansless. Det känns inte kul längre. Jag behöver en paus tror jag, för när inte ens att dansa med favvisen som alltid är underbar duger då är det nog inte läge för dans! Blir bara 1 dans till innan jag åker, om jag nu väljer att åka på den, det får man se där och då.

Igår firade vi Tommy som fyllde år, jag invigde dagen med att baka braktårta, eller vad sägs? :)



Sen åkte jag hem till Frida och hjälpte henne packa eftersom hon flyttar till helgen. Det gick jättebra, vi öste på som fan och efter ett par timmar och 4 sposäckar var det färdigsorterat och klart för att bara packa ihop det sista. Så vi åkte tillbaka till stan, plockade upp Tommy, åkte och köpte pizza och sen kom mamma och pappa på kalas. Riktigt mys! :) Vi stupade sedan i säng vid nio redan, jag var helt slut! Inte så konstigt då man varit igång non-stop utan paus sedan åtta på morron!

Idag är jag trött-tröttare-tröttast och tragglar som fan med hur jag ska göra. Hade ju vilodag igår vilket betyder att jag måste röra mig på något sätt idag. Har verkligen ingen lust alls, och det var ju inte riktigt meningen att det skulle bli en ångest av det, det ska ju vara kul! Det spöregnar, så promis vill jag inte ta. Sprang på bandet i måndags, så det känns tråkigt. Men jag tror det får bli något gympapass ikväll, de blir nog bra, fanns en del att välja på faktiskt. Så har jag löst den biten. :)

Sen åker jag nog till Frida en sväng till idag, sista chansen att ses på en månad! Hon flyttar ju i helgen och sen åker ju inte vi ner förrän om en månad. Så måste passa på, kommer sakna henne massor!

1 månad kvar... Vad hände med de senaste två veckorna egentligen? Men nu längtar jag enormt, min separationsångest finns kvar men har mer och mer övergått till rastlöshet inför flytten. Vill åka nu! Har börjat packa så smått, och allt sorterande för att slängas/skänkas bort är avklarat. Ska boka släpet idag och igår bestämde vi att mamma och pappa ska ta reda på möblerna och ha hos sig. Så det mesta är ordnat, så nu är det mest bara vänta... Men men, den tiden behövs nog ändå lär man se.

Överlag känns det bra, har blivit tröttare igen, det är väl så efter ett par veckors "uppåthet". Ska försöka bita i och verkligen fortsätta min rutin, det är ju nu det är kritiskt om man ska kunna hålla den. Ska envisas!

Och i helgen ska jag, mamma och moster A åka till Klimpfjäll, träffa låsasmormor I och försöka hitta lite svamp! Kommer bli superdupermys! Längtar! <3

Det var nog vad jag hade att säga för tillfället. Haré!

PoK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0