Just de, blogga var det man skulle hinna också!

Oj nu var de länge sen igen. Men tänkte dra en update medan vi väntar på lasagnen i ugnen, mums! :)

Sen sist har de väl inte hänt nå speciellt märkvärdigt. Möten, jobb, träning och allmänt pyssel och knop typ.

Och igår hade Ekke sin 30årsfest, jättemysigt var det! God mat, potatisgratäng o kallskuret o sallad. Ananaspaj till efterrätt, lite besviken att man inte fick nån tårta, men men. Liveband med lokala kändisar spelade, dom var jätteduktiga o lite dansade blev det också. Sen blev han jättenöjd med sina presenter från oss. Jag, Tommy, Frida och Jonas gav honom en cykeldag på downhillcykel i Åre i sommar, trerätters och mysigt boende i stuga en natt med gänget då, kommer bli jättekul! Sen fick han en canvastavla på själva festen igår då också så man fick ge bort ett paket, haha! Föreställde honom när man burkar på sin skoter som jag tagit nu i vinter, skitbra blev den om jag får säga det själv! :D
Så det var en trevlig och mysig kväll men sent blev det, kom i säng vid tre tror jag.

Veckan som nu följer blir det fullt upp, mera möten o saker som ska fixas och göras, och helst hinna plugga för jag har inte gjort ett knop sen sist, he. Fattar inte hur jag ska hinna med det där helt ärligt. Fördelen är ju att jag inte förlorar något på att inte sluföra den, har ju inga csn pengar eller så. Men jag ska verkligen försöka hinna, vill ju göra den färdigt!

Vad mer? Ska klippa mig på fredag, ska bli skönt, så kusin DET frillan försvinner, haha... :P

Och till helgen kommer Sofia och hälsar på om det går som planerat! Sjukt kul, har inte träffats på evigheter!!! Ska vi mysa, snacka skit, gå på dans o svulla godsaker och annat skoj har jag bestämt. Längtar! <3

Ja det var vad jag hann med för denna gången, uppdaterar när jag har mer. Och nu luktar det gott från ugnen, snålvattnet börjar rinna... :P

Ha det gott hörrni och ta hand om er!
PoK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0