Tråkigt.

Yeps, dags igen kanske. I brist på annat faktiskt, trött och rastlös är jag!

Förkylningen håller i sig med snor o lite hosta, men ja kör på som vanligt. Är van vid förkylningar som sitter i veckovis så de är bara att inte låsas om.

Har fått veta nu att den på jobbet blir fortsatt sjukskriven hela mars så jag får fortsätta jobba heltid hela mars. Toppen känns det! Mer pengar! :) Gjorde ju det hela ganska enkelt också, har klivit av kurs nr 2 så jag bara har den första påbörjade kursen kvar och då slipper jag dessutom allt vad heter tids- och csn-penga-strul! Skönt!
Har dessutom fått besked att jag får receptionsjobb på campingen i sommar så det känns otroligt bra att ha jobb klart ända till hösten. Slippa bekymmra sig för sånt. :)

Gällande grejandet på hemmafronten är det i princip klart, alla grejer har hittat sin plats så nu känns det bra. Småpyssel och fix kvar bara så är de skitbra. Sen står ju en trip på Ikea högt på önskelistan för att komplettera men vi får se när man har tid och kanske mest RÅD med det, hahaha... :D Känns bra iaf!

Så får vi se hur vi gör med våra liv här hemma i höst. Tommy kom inte in på sin masterutbildning så vi överväger faktiskt en flytt söderut efter sommaren. Boende är klart då Tommy har en lägenhet (en väldigt fin om man ska tro det man hör dessutom) där nere så det är väl mest att bestämma sig. Vi funderar fortfarande men man vet aldrig. Skulle vara kul att prova det en stund också. Faktiskt.
Men men, den som lever lär se.

Skönt med helg är det också. Har bara slappat och umgåtts med mor, bror o far två kvällar nu så det är skönt. :) Och imorgon blir det förhoppningsvis en liten utflykt om det är fint väder o på eftermiddan ska jag, Tommy, mamma, moster A och Simon vara modeller för en dag och bli fotograferade. Spännande! :)

Ja de va de. Kanske dags att sova nu då. Är rastlös men på dåligt humör och då är jag nog för trött. Ätit gomidda hos päronen så hungrig är jag då inte som annars skulle kunna vara en anledning, haha. :)

Ha're' hörni.
PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0