Lördag..

Och det betyder LÖRDAGSGODIS! Mums! :) Vi (eller mest jag) behöver skärpa oss vad gäller sockret, så vi försöker bara äta lite godis på lördagar och undvika allt socker som går resten av veckan. Går väl lite si och så, men jag tycker man får cred för att försöka iaf! :D

I torsdags åkte jag och Tommy "hem" för ett besök, blev först fika och kortspel hos Bettan på Västerövsjö, sen vidare till Fia på Sandmon för mer fika samt ett par timmars MarioKart! Tillbaks till Bettan där god middag bjöds och lite mer kortspel innan kosan gick hemåt igen. Jättemysig dag, har verkligen längtat efter min extrafamilj! <3

Och igår fredag tog vi en tripp till Vemdalen och åkte slalom! Sjukt kul att göra det, var typ 5-6 år sen sist. Höll på att dö i början första vändan sittlift upp, fyfan va äckligt de var att åka den! Så jäkla högt! Det tyckte jag verkligen inte om och gör inte än heller. Men man vande sig lite så på slutet vågade jag ju titta hela tiden om än jag klamrade mig fast i Tommy hela vägen. :P
Men de var en toppendag, mkt nysnö o superfin åkning! Ett par bilder, vackraste solnedgången uppe i backen! <3






Så idag har man haft lite känningar i vaderna kan man säga! Men de va de värt och vi har mest slappat. Pysslat på hemmavid o tvättat kläder. Gjort stuvade makaroner o korv till middag o myser nu i soffan med godisskålen o nån film som väntar. Lagom lördagkväll tycker jag! Ladda upp energi till måndag då jag börjar jobba igen.

Nu ska jag hänga tvätt o ladda ny maskin. Ha de gott!

PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0