Dansmannen Bertil (Rolandz, går på Spotify...)

Sa ju att jag skulle skriva snart igen, men nu har de gått en vecka... Fan, hinner inte med liksom. Så mkt på gång hela tiden så man får som inte tiden och orken att räcka till å blogga jämt. Men men, nu så.

Började jobba på Östersunds Camping förra måndagen, så är inne på min andra vecka där nu. Känns toppen, även om de är lite FÖR lugnt där just nu. Man får nästan hitta på saker att göra typ, men de känns jättebra ändå! Fick vara målarkludd i fredags/lördags då de va fint väder o lite att göra, de håller på med ommålning av campingstugorna så de va ju nice variation.
Har dessutom en nice grej att se fram emot där i juni, då kommer JANA och jobbar med!! Fixade de ja! ;) Så vi ska jobba tillsammans i sommar, de ska bli skoj o spännande att se vad de blir. :D

Saknar Jana. Fruktansvärt mycket. Har känt de de senaste dagarna, de rent av värker i hjärtat när jag tänker på henne. :( Älsko. Sweetiepie. Superduperbästaste Janabana! Stumpan min. <3

Vad mer då? I torsdags var jag ledig och Frida med, så vi tog en mysdag bara hon och jag. Jag for till Krokom o blev bjuden på massa gott fika o sen tittade vi på film hela dan. De blev Avatar, Girls just want to have fun och Down with love. Awesome dag! <3

Helgen var lugn, jobbade så. Var på middag på Sandviken innan dansen där i fredags, de va styrelseöverlämning. Skippade dansen, Date spelade (inga favoriter) och jag kände inte för det. Åkte hem, åt godis o tittade på CSI med bror istället. :) Han har en ny box! Fast vi har dock typ bara två skivor kvar i den nu.. :P Vi nördar så hemst så fort han skaffat en ny box.

Ja de va väl det. Styrelsemöte igår, inget märkvärdigt. Idag har jag och Mattias varit på PC och lärt studenterna som ska på bal att dansa foxtrot och vals, skoj var det och jag tror de tyckte de va kul! :) Nu ska jag kasta i mig lite mat, sen medlemskommitémöte o dansträning! 

Jajemen, på språng! PoK! 


 

Kommentarer
Postat av: Jana

2010-05-12 @ 16:41:40
URL: http://janahedstrom.blogg.se/
Postat av: Jana

Hjäärtat mitt... love you! <3

2010-05-12 @ 16:42:08
URL: http://janahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0