Bones på tv...

... och fan va svårt de ska vara för Booth och Brennan att få ihop det då! Just do it, är ju som gjorda för varann. :P

Har jobbat som vanligt i veckan här som gått. Var på supermysig dans igår på näset, Zlips spelade. Många gosiga danser blev det. :) Helnöjd! Idag var det tokmycket att göra på jobbet, ca 40 avsyningar på en person, jag! Men jag var förberedd och fick lov av snälla vaktis Tomas att använda golfbilen så jag kunde ta mig fram smidigt. Så dagen har gått riktigt bra, hann göra 34 avsyningar + servicehuset såklart så nu känner jag mig riktigt duktig! Slitsamt o trött i kroppen är jag, men fan så nöjd! :)

Hm, ja... Hade väl egentligen inget konkret att säga alls egentligen. Önskar man hade mer tid, vill träffa Bettan, Fia och Sofia, va evigheter sen! Och en fet kram av Janabanana när hon kommer hem önskas och längtas efter! 

Asch. Nog nu, ha en bra vecka. :) PoK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0