New Week!

Skit, känns redan som det gått en vecka sen helgen liksom! Bara tisdag idag!
Kan ju ha att göra med att igår var tidernas längsta dag iaf.

Igår morse åkte jag, Frida och Malin tåg till Stockholmia för att foto oss i studio, modell för en dag. Det var kul och spännande, men en otrolig väntan! Vi var där 4,5 timme varav smink/hår/fotografering kanske tog 1,5. Helt sjukt vad man fick sitta och vänta!! Jag är nöjd, men ångrar mig lite för jag köpte bara tre bilder. Är på tok för självkritisk och hittade fel på varenda bild. Sen hade jag faktiskt oturen att få en dålig fotograf, hon var uttråkad, snobbig och pratade apfort så man hängde inte med. Sen kändes det dyrt och onödigt att köpa alla bilder då man inte var nöjd med det, men ett 10-tal hade jag ju kunnat köpt iallafall. Men men, dumt förstås såhär i efterhand, men det finns ju inget som säger att man inte kan göra om det nångång. :)
Efter fotoriet köpte vi hem pizza till Fridas och Malins hotellrum o chillade där innan jag tog nattåget hem. Skulle egentligen åkt hem idag med de andra, men kändes drygt att hela dan skulle spenderas på tåg, så jag åkte hem inatt istället.  

Här är iallafall de tre jag köpte, jättenöjd med dem:







Så var det med den saken, på dagens agenda står det bara ett besök på arbetsförmedlingen och dansträningen ikväll som jag ska öppna/stänga på och då dessutom ha KIS-möte. Ifall jag glömt berätta det ska jag vara KIS (Kamrat I Skolan) på årets sommardansskola, det ska bli riktigt skoj!
Allmänna läget är trött med glad och pepp så det känns rätt bra. Saknar Ekkepekke lite dock.

Var nog allt för nu, skriver mer när jag har mer. :)
PoK!

Kommentarer
Postat av: Viktoria-amatörfotograf

Jätte fina!!

Hoppas du får en bra påsk!

Kram

2010-04-03 @ 12:54:40
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Jana

Du är så jävla vacker Becca!

2010-04-04 @ 11:43:49
URL: http://janahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0