SunnySunday

Hola!

Är nykär, Don't Stop Believin' med Journey! <3

Nu är en helg till över.

I fredags var jag först och tog en fika med Kenth o tog en kik på studentflaken, mkt trevligt! Sen kom Frida till mig och vi gick ut på kvällen på G3/Plaza. Kenth jobbade kväll och stod i dörren när vi kom, de va kul! Så inga problem att ta sig in! :P Fast de brukar de ju inte va heller, jag har då kommit in utan problem alla gånger jag vart dit. Gjorde ett "hembesök" på kvällen också, spännande, spontant och annorlunda. De va kul samtidigt som jag kände, det här är fan inget märkvärdigt. Och egentligen ganska meningslöst? Och ja, resultatet blev väl lite si och så, svårtolkat... Men men. Ska försöka inte fundera så mycket mer på det. Gjort är gjort, och nu är man en erfarenhet rikare. Hade på mig mina nya finskor med, svarta med klack och söt rosett, men jävlar vilka skavsår! På både tår och hälar. Men de var de värt, de är så fina och man känner sig så söt! :) 

Hoppas bara de hinner läka till sommardansskolan nästa helg...

Yes box. Iallafall så blev det 3 timmar sömn fredag natt eftersom jag skulle upp och jobba. Och inte gjorde jag det bättre som gick på fest igår utan att sova en minut ens på eftermiddan. :P Var väl hemma vid halv ett, nedbäddad vid ett. Vilket gav 5,5 timmars sömn inatt då jobbet kallade igen. Men också det värt, var fest hos en av Janas killes kompisar och det var jättetrevligt. Men trött var jag, och idag var inget undantag!

Otroligt seg! Och tröttheten har verkligen genomsyrat hela helgen. Men på nått lustigt vis har vi fått massa gjort på jobbet ändå. Vi är nog rätt bra. :) Så nu är det imorgon kvar (då ska jag lära upp Jana, blir en soft o kul dag) sen är man äntligen ledig en dag! Jobb igen onsdag-fredag och sedan sommardansskolan (SDS) fredagkväll-onsdagkväll. Piu! Kommer bli kämpigt, så jag får försöka hålla mig på mattan och sova ut ordentligt så jag orkar med...

Men de blir nog bra. Eftersom Bones hade säsongsavslutning förra veckan är de ju ändå inget som hindrar mig från att sova ikväll heller! :)

Btw, bild från Fröjdholmen förra lördan! :P


Va allt för stunden, ha de, hörs o syns igen!
PoK! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0