Nu ERE fredag!

Det allra mesta packat o stuvat inför morgondagen (eller dagen måste man ju säga, kl är ju över tolv) då det bär iväg till Myrviken och årets SommarDansSkola.
Har inte sovit många timmar per natt den här veckan, fullt upp hela tiden me grejs o göra o fixa. Haha, och jag som trodde jag skulle få vara ordentligt utvilad inför SDS... Sket sig ju. Men vafan, sova är för rookies. ;)

Så nu är planen att få åt sig några timmars sömn, har en arbetsdag att ta mig igenom innan Rickard plockar upp mig o kosan styrs iväg. Ville bara skriva några rader, blir ju 5 dar uppehåll nu. :)

Men kom förbi på Fröjdholmen vettja o dääns lite, Shake spelar på lördag (150:-, ordinarie dans) och på tisdag håller SDS sin egna dans med Zlips på scen där du betalar vad du tycker det är värt i entre! :D 

Väl mött o ha de gött! 
Nu ske je söv, gno at ma campingen o after di gno steenhaart 5 dar.
PoK!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0