En torsdag

Lagom trött och seg och dessutom förkyld, igen! Jag måste ju ha tidernas sämsta immunförsvar! Suck. Men jag får väl kanske skylla mig själv, har ju flängt fram och tillbaka kors och tvärs sen jul fram till nu så de var väl bara väntat. Men isf, lätt värt. :)

Igår umgicks jag med Jana, vi bakade bästa pizzan till middag, sjöng lite singstar och åkte på kvällen till Vilja där vi svullade chips o godis och tittade på film. Awesome! <3

Jaa, vad kan man säga mer då? I helgen ska jag till Gävle på Förberedande-Kursledar-Utbildning! Vi åker 4 st från klubben på fredag eftermiddag dit ner och är hemma igen sönda kväll nångång. Kommer bli jätteskoj! :)

Annars rullar de på som vanligt, de är lite möten, dansträningar osv osv. De går som av sig självt. Förutom förkylningen mår jag bra och är glad och trivs helt enkelt!  
Nu har jag inget mer, återkommer när ja har nå intressant att berätta. ;)

"Ingen mening å hänga läpp - du blir bara torr i munnen"
PoK!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0