Året 2010

Kunde inte starta på bättre sätt, ojojoj! Har ganska nyligen kommit hem från ett underbart nyårsfirande i Laxsjö med Jonas och Erik! River Valley Blue Grass Band från Göteborg och Fålings spelade på bygdegårn samt tacobuffé och pub och allt var alla tiders! Helt fantastiskt rolig kväll! :D

Annars var de ju annandan som också spenderades i Laxsjö då Jannez spelade, himla kul det med! Åkte hem på söndan då och blev sen bryskt väckt måndamorronen av jobbet. Så jag jobbade de tre dagarna före nyår. Intressant och bra tidsfördriv men slitsamt. Men litte peningan blire så de är ju bra! :)

2009 har varit ett bra år. Det som fastnat extra på minnet är påsken, vårforum, studenten, en sommar med bra jobb o roliga danser, yran, mina månader som sjuksköterskestudent, höstforum, och såklart jul och nyår. 2009 har varit ett bra år för mig. Som vanligt är det väl kärleken som blänkt med sin frånvaro och snarare varit av den olyckliga sorten detta år, men jag har samtidigt kommit till flera insikter vad de gäller kärleken och hur jag vill ha det och är därför inte stressad över det heller. Den kommer när den kommer och är värd att vänta på.  
 
Och nu. 1 januari 2010. Ett nytt år står för dörren. Känns bra, de ska bli roligt att se vad de här året har att bjuda på. Massa skoj, de är redan saker som fylls på i kalendern, så de kommer nog bli ett kanon år! Jag har redan bestämt mig för det, så jag ska göra mitt bästa för att hålla det så. Såklart att det kommer vara motgångar, de är ju så livet funkar, men jag ska överlag försöka tänka och agera positivt och göra som hjärtat säger åt mig. Då trivs man allra bäst och har allra roligast! 

Satt med det avslutar jag detta inlägg. Ha de bra alla! :) 
PoK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0