Update

Jao, dags igen då kanske. Förra veckan som såg så lugn ut blev snabbt full då jag fick hoppa in och jobba på ett dagis i krokom. Det var via mammas chef så det var i köket på dagiset jag fick jobba. Diska, servera lunchen och städa typ, så det var himla stillsamt ändå.

Sen danstävlingen då. Vi kom 5a! Visserligen var det totalt bara åtta par, men jag är sjukt nöjd med min första tävling. :) Dessutom var vi bara en poäng från de som kom 4a så jag tycker det var jättebra! Ekke var väl sisådär nöjd, men han anser ju att de inget är värt om man inte vinner så hans åsikt skiter jag i faktiskt. :P Sen efter att vi allihop hjälpts åt att städa upp lokalen åkte vi med S-O och Anna och åt middag med en bunt annat folk på Eastern. Mkt, mkt trevlig kväll som avslutades med lite film hos Ekke. 

Fick lift tillbaka till stan på söndan med S-O och Anna då vi skulle på kursledarmöte allihop och sedan dess har de vart lugnt här hemma. Förkylningen har blivit lite sämre, men de va väl väntat i och med att man inte tog de lugnt i helgen. Fick erbjudande om halvdags jobb idag på Rent Av men tackade nej. Måste prioritera att bli frisk nu känner jag. 

Nää, hade inte mkt mer att berätta nu tror jag. Jag och Frida ska öppna/stänga på dansträningen ikväll, och sen skulle hon ev sova hos mig efteråt så vi fick umgås imorrn så jag får se hur de blir med det.

Men nu blir det Disney-maraton med bror då han hyrt på videoteket! Herkules, Mulan, Ringaren o Kejsarens nya stil! :D

PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0