3 advent

Så är det då nu tredje advent. Scheisse vad tiden går fort! Mindre än två veckor till jul nu.

Anyway.
Sista kursgången gick bra, var väldigt trött och opepp tyvärr, men jag tyckte det gick bra ändå. Och vi fick bra resultat på kursutvärderingarna jag delade ut då också, två 3or, två 5or och resten 4or på en femgradig skala där de skulle ange helhetsbetyg på kursen. Så de är ju himla bra! :) Skönt att vara klar för den här gången också.

Sen var det kurs/terminsavslutning i tisdags. Den var trevlig, dansade en hel del. Men var väldigt trött.
Det är överlag en oerhörd trötthet som kommit över en känner jag. Man är som orkeslös. Viljan och önskan att göra olika saker finns där men kroppen är trött o less. Dålig kombo. Tur man är så envis så man gör sakerna ändå även fast man inte orkar. :P

Sen var de helgen nu då.

I fredags tog jag ledigt från dagis och åkte till Ekke o Jennie. Blev bjuden på glögg o pepparkaka hos dem. Vi gjorde oss i ordning och åkte vidare till S-O och Anna för mer glögg o mys innan de blev julbord i Almåsa. Supergott! Sen tillbaka till S-O och Anna en sväng innan vi drog vidare till dans, Jannez i Kaxås, 2 moderna + 1 gammal. Riktigt kul kväll! :)

Sov över till lördan, sen åkte jag hem och segade med <3 som också var seg efter en partykväll i Åre på fredan. Sydde färdigt alla kuddfodral, så de är nice att de är gjort. Sen blev de inge mer på hela kvällen, vi tittade på Family Guy på datorn o bara va.

Och idag har vi bakat pepparkakor hos mor & far. Gjorde egen deg i fredas innan jag åkte till Ekke så den blev sjukt god om än lite svårarbetad. :P Men de gick bra, 3 timmar senare var all deg borta och nu har vi till och med bitar till ett pepparkakshus som vi ska bygga ihop imorrn eller så. Blir spännande, har ingen av oss gjort förr. :)
Sen for vi hem, handlade lite mat och var och tittade på ett par slalompjäxor jag hittat på blocket. De va toppen, så jag köpte dem som en tidig julklapp till mig själv! Supernice!
Sen blev de en mysig makaroner&köttfärssås-middag med de tre ljusen tända för mig och hjärtat! <3

Så det var den här veckan. Under den kommande blir det ganska lugna puckar, styrelsemöte på tisdag och så har man de sista julklappsärendena att göra. Typ. Skönt när inte alla kvällar är fullpackade. :)


Slänger in en bild på mig & Tommy från skidskyttet förra söndan


Men ha de gott så hörs vi på söndag igen!
PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0