Wacka wacka

Oj så dagarna flyger fram!
Har ju yrat i helgen med bästaste Janabanana, blev tre toppenkvällar med mkt chill, gå runt o lyssna bara. Helnykter helg för övrigt, himla nice måste ja säga. Har tittat på Kent, The Ark, Europe, Winnerbäck, Broberg, Teddybears mfl. Supermys helg<3

Sen rullar det mkt fort framåt med lägenheten, har packat upp alla grejer jag köpt på Ikea (och det var en del, bränt 2500 spänn där:P) så nu är köksskåpen fyllda o garderoben tillfixad o sådär. Idag har vi även baxat in soffan jag köpt på blocket och så har jag sytt till mina gardiner, kommer bli så jävla awesome! Min lägenhet kommer bli mysigast i världen!!<3 Och det är så sjukt kul att få pyssla på helt själv o få bestämma precis allt! :) Kommer nog börja bo där imorrn eller övermorgon. :)
Elen fixad, hyra o kontrakt blir fixat i helgen och internet är beställt så det som är kvar är att flytta mina resterande ägodelar o fylla upp kylskåp o skafferi med mat så är de klart att bo sedan. Jippi!!

Jaa, de är väl vad som pågår just nu. Jobbar massor, är som sagt ledig typ 6 dagar denna månad. Kan inte fatta att det är augusti redan. Vart har hela sommaren tagit vägen?! Men men, tror o hoppas på en fin sensommar. Så ja, vet inte när de blir uppdaterat nästa gång, men undrar ni så jobbar jag lr är i lägenheten o pysslar! :P

Ha't!
PoK!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha 2500? Hallå?! Vissa kom ut i fredags med en nota på 6617kronor ;) den du! :P

2010-08-11 @ 23:15:01
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0