Senaste nytt

Jaa du, de händer så mkt saker hela tiden o de går ju så fort! Dagarna flyger förbi o ja har precis fått internet hos mig så bloggandet har blivit lite lidande. Ska försöka bättra mig! 

Trivs fortsatt därborta på Frösön iaf, känner verkligen att de är nya hemma nu. :)

Jobbar, ännu sju arbetsdar kvar och kan inte vänta nog tills de är över. Är så less så jag vet inte om man ska gråta lr kräkas på morgonen innan man går dit. Inte blir de ju bättre av att vi i princip blev utskällda här en morgon för att det tar för lång tid. En skit de SJÄLVA satt sig i, inte VI. Och tack liksom att vi får sån cred för hur vi sliter arslena av oss, tack verkligen. Nä, never more. Så mkt skit vi tagit denna sommar har ja aldrig vart med om. Usch, så ska man inte behöva ha det.
Men men. SNART klar, snart klar...

Sen blir de söka nytt jobb. Besvärligt som fan men ändå kul. Vill verkligen göra någon annat nu. Så de är bara å trava runt o presentera sig o gå in på platsbanken o söka allt som bara går. De ordnar sig, vill man verkligen ha jobb så får man det, är jag alldeles övertygad om.

Var sen hem till min kursledarkamrat Jocke idag, vi pratade om kursen vi ska ha tillsammans i höst o han bjöd på pannkakor. :) Så fick man hälsa på nybebben oxå, lille Ville bara ett par veckor. SÖTAST. Ja, känns ju konstigt att de där drar igång om bara tre veckor oxå... Ojojoj, de ska bli kul men är sjukt nervös. Vi bestämde dessutom att jag ska vara den ledande hela första lektionen och att han är mest ett stöd o kan kolla hur jag gör för å ge feedback sen. SJUKT nervöst, men väldigt bra oxå. Jag har ju aldrig lett nånting på de här sättet....
De ordnar sig nog det där med.

Så ja... Jag har de ja pysslar på med om dagarna. Småpyssel o grejs som ska ordnas. Känns bra, man hinner eftersom o de känns ändå att man har en ro med det hela.

Sen kan jag ju berätta om ett nytillskott här i livet, har träffat mig en pojk! Har ju som jag tidigare skrivit haft en "skojsommar" o bara varit o gjort som de känts o de har nu resulterat i ett litet frö här som ja ska se vad de blir. Han heter Tommy, är hur söt som helst o jättemysig. Absolut inte den typ ni tror jag skulle träffa lr som jag själv tror jag skulle tända på, men han har verkligen fångat mitt intresse. Inget direkt klart hur/vad vi är ännu, men ja... Det känns bra och jag tycker mycket om honom. :)
Och saknar honom väldigt mkt nu, han sysslar med downhillcykling och är över helgen i åre för en amatörtävling. Då jag vart förkyld i början på veckan (I know, förkylning IGEN...) har vi inte kunnat ses på hela veckan i princip  heller då han absolut inte fick bli sjuk då de ju är ganska ansträngande. Så ja, nu saknar jag o längtar väldigt mkt till söndag kväll då vi kan ses igen. <3

Ja, de va väl de mesta som pågår just nu. Är glad o tillfreds trots förkylning o nu längtar man mest till lön så man kan fortsätta pyssla mer i lägenheten o ha lite mer skoj! :)
Får bli allt för denna gång, får ni ha de så bra!
PoK





Kommentarer
Postat av: Fotograf Viktoria

Kul att du har hittat dig en att dela gläde med :) Önskar all lycka till, hoppas att det är bra annars med er alla där nere.

Kramar Viktoria

2010-08-30 @ 19:00:53
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0