Från och med Du

Hej hopp igen!

Numera är man frösöbo, har nu bott tre nätter i min nya lägenhet o de känns toppen! :) Det allra mesta är fixat o klart, sen kommer man ju såklart ändra o fixa o flytta runt grejer hela tiden men nu står allting på någon slags plats iaf.
Hade första partyt där igår med arbteskamraterna, himla trevligt. :)

Ja annars är de massa jobb jobb jobb. Håller på att bli smått galen. "Bara" tre veckor kvar... Suck. Men men, need the money. Och precis haft två stressiga asjobbiga dagar men otroligt roliga då jag jobbat med bästaste Janabanana. Hon, jag o golfbilen, de är grejer det! :D Imorrn är de oxå vi. <3

Jaa, vet inte om ja hade så mkt mer att berätta. Man får hälsa på mig nu om man vill o spana in lägenheten, om nån är intresserad. :) Längtar tills jag skaffat internet där med, nu tjuvlånar jag hos mor och far.

Men vi hörs nog snart igen. Ha't bäst!
PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0