Veckorna rullar på med mig i bakhasorna...

Hej igen.

Har väl egentligen inget nytt sensationellt att berätta, men jag kan ju uppdatera iallafall.
Jack & Jill tävlingen i tisdags gick bra, en liten miss men de hör nästan till. Check!
Jobbade resterande förra veckan och hade ett par möten. Check!
Nu i helgen var de lugna gatan, sov, var ut och njöt av solen o fikade vid minnesgärde med familjen. Check!
Lite bilder:

<- Blåsippor! Det är vår! :)

Idag har jag jobbat o sen slöat. Ska strax gå o knyta mig, halv nio på kvällen. Yäy att man har ett liv!
Imorrn har jag klipptid, FINALLY! Är så långhårig så jag känner mig som en halvtaskig kopia av kusin Det. Ska en sväng på kontorsvaruhuset med, köpa tidernas bästa handkräm! :) Misa torra-som-fnöske-händer like!! Sen öppna/stänga på dansträningen samt KIS-möte. 
Onsdag blir de en sväng till Myrviken och marknadsföra sommardansskolan och middag på kvällen på Clarion Hotell med medlemskommittén som tack för ett bra jobb. Tvårätters, mumma! :D

Sen ska jag unna mig ledigt för resten av veckan faktiskt, mina stackars spruckna händer bör få vila innan ja börjar jobba på campingen på måndag o jag själv behöver vila upp mig lite och sova ut känner jag. Är helt slut i kropp och själ! 

Men på lördag blir det Näldens dansgala! Jannez/Drifters/Zlips, kan bli en höjdare! Ska till Ekkeland innan o kalasa med honom o Jonas o kanske nån mer, så de blir skoj o ses fram emot!! 

Ja de va nog allt från detta kakhålet (bokstavligt talat, hatar att jag svullar så mycket när jag är trött, nu MÅSTE de bli skärpning innan jag rullar fram snarare än går!), så ha de bra te vi hörs igen gott folk. 

PoK!  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0