Man ska aldrig ropa hej...

Det är ju tur ändå att ens liv går upp och ner som en bergodalbana så man inte enbart är i nerlägena iaf. Såklart svängde ju veckan om och blev rätt så bra ändå!

Träffade Jana, Vilja o lillfisen hennes i tisdags, så vi tog en liten utflykt i finvädret o fikade festis, chokladbollar o kakor. Mkt mysigt o sa gos o få sytta lite bebis!! :) 
Då bestämde vi oss även för att gå ut på onsdakvällen som blev toppenskoj! Vi tog med oss Stina också och drog till O'learys. Awesome kväll förutom en av några jävla klot vält högtalare som gav mig ett fett skrubbsår/blåmärke övanför höger knä och Jana en halvkrossad fot. Men som sagt, i övrigt en skitkul kväll med brudsen! :) 

Igår blev en jäkla pärs, 3,5 timme sömn, upp kl 6, jobba hela dan, hjälpa mor att handla, laga och kasta i sig mat för att sedan hinna iväg till träning/tävlingsmöte på lillsjön. Så verkligen full huggning hela dagen, sov gott inatt!

Dock hade jag mer än gärna sovit länge idag, men de blev upp 5 för att jobba, men det var bara ett ställe och nu har jag "hål" till halv två då jag ska göra ett ställe till och sen har jag jobbat färdigt för dagen. :D Rätt nice endå.

Sen i eftermiddag/kväll blir det midda me familjen, dusch, packa grejer inför Umeå-resan som bär iväg med husbil inatt kl 3 (åka till danstävlingen som är imorrn med Kenth om ni kommer ihåg) och innan ja far, lite PARTY med Jana o annat folk. NICE BAJS! :D

Så längtar till ikväll! Frida, som fick komma hem från sjukan i onsdags då de inte såg nå på proverna o hon fick i sig mat, känner sig bättre så jag hoppas hon orkar följa med till Umeå också.  Nu ska jag äta lite frulle, sova ett tag till o sen invänta mor o bilen för att göra sista jobbsvängen. På återseende folket!

PoK! 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0