Continue!

Skitbra fredagkväll me Jana o folket, tack! <3 Saknar dig redan!

Kul färd upp till Umeå, Frida kom med så hon, jag och Kenth delade på storsängen där i bussen, trångt och apvarmt men kul! Sov kanske 1-2 timmar allt som allt. :P Dagen i Umeå spenderades mestadels på läktarbänk där i gympahallen, vi fick dansa vår 1,5 min innan vi åkte ur (kändes bra iaf, mkt nöjda var vi båda två) och sen åkte vi hem igen. Ingen säng uppbäddad denna gång så de blev lite sitta/halvligga där det gick. Kom fram typ halv ett hemma i stan igen och bestämde oss hipp happ att åka förbi Playtones på folkan. Massa gamlingar o apdålig musik, typ sömnpiller var det där men vi var lika glad för det och det var en härlig avslutning på färden.

Söndag var det både KIS möte och SDS (SommarDansSkolan) möte så den dagen gick också åt. Stängde av mobilen på kvällen och tog mig en välbehövlig sovmorgon på måndan. Tisdag lite jobb, och idag lite mer jobb. Det är väl vad som hänt sen sist typ. :P

En oerhörd trötthet har angripit mig och jag vill mest bara ligga och sova hela tiden. Släppa och skita i precis ALLT och bara ligga o stirra i väggen eller sova. Vet inte om det bara är helgens trötthet som tar ut sin rätt, i princip kan man väl säga att från onsdag natt till söndag natt (4 nätter) sov jag kanske sammanlagt 10 timmar eller så. Det är jag inte van vid och på tok för lite, så jag vet inte om det är bara det eller hur det är.

Känner mig lite smått deprimerad med, för jag längtar och tänker förändring, men vet att det inte är möjligt just nu. Man står och trampar på samma fläck som man gjort i typ ett år och vet att man blir fast där säkert ett halvår till och det gör mig lite deppad. Vill flytta, bo själv, skaffa ett jobb man åtminstonde står ut och trivs hyfsat med. Släppa vissa delar i klubben så man räcker till på de andra. Göra någonting annat. 

Dessutom känns de som jag håller på att bli sjuk. Igen. Har klarat mig säkert en månad nu utan att vara de minsta förkyld, men nu känns de som de ligger och lurar igen... Ska försöka sova så mycket jag kan så det inte bryter ut, för jag orkar inte vara sjuk just nu.

Så mest troligt är det nog en blandning av dessa saker som gör att man mår som man mår just nu.
Och det funkar. Faktiskt, de gör det. Man har ju ljusglimtar att se fram emot så de rullar ju på mkt av sig självt. 
Förändring kommer att komma när det är möjligt, man får ha lite tålamod.

Ja, var nog allt för nu. Vet inte vad de blir i helgen, förmodligen ganska lugnt. Sova låter nice. :)
Ha de! PoK!      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0