After Påsk

Japp, hemma igen från påskfirande hos Jonas i Laxsjö.

Åkte ner fredag med skotern och allt, plockade upp Frida på vägen. Mötte upp med Ekke hos Jonas och sen blev de tacomiddag o förfest innan puben där En Man Kort spelade. En anings berusad o väldigt skojsigt var resultatet av denna kväll. :)

Lördag, välplanerad skotertur stod på agendan, Ekkes senaste intresse Susanne kom upp och så drog vi iväg. Dock slutade den planerade resan till fjälls ganska fort då Susanne trillade av (Ekke skjutsade) och slog axeln ur led. Så för de två blev de akuten medan Jonas, Frida och jag tog en kort tur med skotrarna till hans jaktstuga istället. Där blev de kolbulle o klämmacka o bara vara innan vi susade tillbaka till Jonas igen. Mera förfest och sen dansen på bygdegårn till Jannez!

Och den kan jag ju lätt säga var min bästa dans NÅNSIN. Fy fan så bra det gick, jag dansade asbra och dansade bara med superdupergoa! Fantastiskt underbart!! Enda nackdelen var att Ekke inte var med då (stannade i stan med Susanne). 

Så, en ganska omtumlande påskhelg med hastigt ändrade planer och grusade förhoppningar, men ändå mycket go och trevlig o skönt att få umgås med de bästa. <3

Så nu, som sagt, hemma igen, ensam. Simon kommer tillbaka imorrn och mor och far på onsdag. Ändå rätt skönt att vara själv en stund. Har en del städning och tvättning som bör göras, men inte nu. Kanske imorrn, skulle vilja åka till Ekke och åka lite skoter imorrn (han pratade om att åka ut med S-O) men de känns lite dumt att fråga så jag kanske bara blir hemma o stuffar på istället. Vi får se. 

Ja, de va lite update det. Trött men glad tjej! :)
Pok!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0