MEN-BAJSLÅDA!

De har rullat på som vanligt sen sist, o vi gick på "Flickan som lekte med elden" o den var bra o träningen går fortsatt bra o förkylningen håller sig lugn. Så ja, de är ju bra man får känna frid en stund iaf.

För nu är jag bara arg, ledsen, irriterad, ofokuserad och BAJS PÅ ALLT.
Blev sjukt besviken, J skulle plötsligt bort i helgen (weirdo??) så nån Laxsjö blir det inte. Och Frida är bortrest, Ekke är allmänt borta, Simon o mor och far är bortresta o va finns då kvar? Jo, ensamma lilla jag.
Att man aldrig lär sig. Är så trist att man inte kan hoppas på nånting lägre, man blir bara besviken. :(
HATAR ENSAMHET. Nu känns inget kul längre, den här så efterlängtade helgen som skulle bli så skön efter tentan innan nästa kurs dragit igång o allting... Inte ens dansgalan på fredag känns kul längre, och den lär jag ju få gå på ensam i så fall. J hade ju tänkt gå, men han lär väl åka redan freda som de blev nu o Ekke är ju aldrig pepp på nånting...

Nä fy fan. Va roligt de vore om nån kunde göra nånting FÖR MIN SKULL nångång. Oftast så krävs de faktiskt inte mycket för att göra mig glad.    

Usch. Jävla skithelg! Vad ska jag roa mig själv med hela helgen då? Gå på krogen o hopplöst vänta på ragg? Träna? Nä inte alls kul! Jag vill umgås... :(
 
De enda postiva nu är att jag iallafall känner mig lugn inför tentan imorrn. Har pluggat två hela eftermiddagar i rad nu, så ja tror de som behövs sitter.

BLÄÄ PÅ DETTA ABER! Måste göra något åt mitt socialliv, seriöst. Ekke ringer o beklagar sig om sin (enligt mig) 30-årskris o att han funderar över sina relationer, vilka människor han får ut något av och inte. Ja kanske ska göra det jag med. Jag ger och ger till allt o alla jag håller av men i ärlighetens namn får jag bara en bråkdel tillbaka från de flesta. Det har inte bekymmrat mig innan men nu känns de av på ett annat sätt. Det är fan inte kul att alltid bli bortprioriterad.

Eller så låter jag stormen blåsa över som alltid o förlika mig med att det är såhär det funkar o inte går att göra något åt. Vet inte om det är värt att bråka? Känns inte så. 

Jaa, sorry folks för detta bistra, trista inlägg, men de är så de känns just nu. Men jag hoppas ni får en trevlig helg iaf, och jag ska göra så gott jag kan med min får vi hoppas jag är gladare åt den sen. :)

PoK!  

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Man måste få skriva av sig ibland :)

Du får någon gång komma upp hit en helg, då har du något att göra :) Och jag också haha.

2009-09-30 @ 20:59:51
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0