Back on track

Nu är man hemma igen från London-trippen. Otroligt skönt måste jag säga! Det har varit en trevlig familjesemester och vi har tittat på alla sevärdheter, Big Ben, Tower Bridge, Buckinham Palace osv osv, jag och mamma tittade på teatern Hairspray (som var helt jävla fantastiskt bra!!) medan far och bror tittade på derbymatch i fotboll, Tottenham-Chelsea. Vi tog en sväng på Brittish Museum, åkte dubbeldäckare, åkte tunnelbana, ja you name it. De var inte särsklit märkvärdigt alls faktiskt, mkt likt Stockholm här hemma fast miljarders med mer folk o lite dyrare. Och jag har med denna resa kommit fram till att jag inte alls trivs utomlands. Kände som jag gjort på tidigare utlandsresor, likgiltighet och längtan hem till vardagen. Det är inte min grej. Men Hairspray gjorde det lätt värt ändå. :) 

So, I'm a homish girl. No place like home. <3

Nu väntar en fullspäckad vecka:
- Skola (redovisningar o läsa massa böcker, tenta om 9 dar OMG)
- Träna (måste komma igång PÅ RIKTIGT så man får nån energi)
- Afrodanspass
- Dans (furan, Zlips spelar)
- Ås (danspatrullen)

Och utöver det ska jag verkligen skärpa mig nu för jag HATAR min feta svullna kropp o dåliga hy; INGET ONÖDIGT JÄVLA SOCKER. Inse att du mår skit av det! DAME IT.

Och med det avklarat, jag är glad över att vara på hemmaplan igen som sagt, att få sova i min egna säng <3 och nu ska jag allvarligt försöka ta tag i mitt liv så man får orken och energin att klara av allting man vill/ska göra. 

Resten BORDE komma av sig självt. :)

Så är det med det, update from missFearless straight back home from Englandish after three hours delay in Arlanda Airport there some Plump-cardgame took set during the whole family. Nicelisch! ;)

Ha de! PoK!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Härligt att fara utomlands, skulle sitta bra men inte har man tid med det! :D haha

Hoppas allt är bra!

2009-09-24 @ 12:35:01
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0