Onsdakväll

Plugg plugg. De rullar på! :)

Är ändå ganska glad o positiv, har inte pratat med nötterna än men de är för att jag bestämt mig för att inte låta det påverka mig nu, de får bli där och då när diskussion är aktuell.

Blivit smått förkyld vilket inte är kul då jag inte kan träna... Men jag promenerar istället o de är ju rätt nice som idag då solen sken! :) Har även gjort köttbullar helt själv idag, *stolt!*. Jag lagar ju typ aldrig mat. :P Den här veckan o helgen är ovanligt lugn, vet inte vad som händer än o ja har dessutom självstudier fre-mån så det blir långhelg! Men vi får se vad som händer o fötter, håller det öppet. 

Glad med, för nu är mina serier igång! Desperate Housewives, Ugly Betty på tis o Grey's Anatomy, Bonde söker fru ons. Happy Happy! Och ja jag vet, jag är en nörd. ;)

Jaa... Hade väl egentligen inget mer att säga. Ha ne! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0