OhMyGod...

Glöm vad jag tidigare sa om att plugget var på högvarv. NU ÄR DET VÄRRE. Jag har tenta om 10 dagar. Den innefattar 10 kapitel i boken. 300 sidor. Och vi ska kunna redogöra för det mesta. 

Jag kommer att .




Anyway. I fredags var jag på bio med kusse Carro o Simon. Vi såg Bröllopsfotografen, riktigt bra faktiskt. Härlig värmländska o humor o sen slutade den lite otippat (men ändå bra) och det är alltid skoj då man varierar sig och inte alltid har och-så-levde-de-lyckliga-alla-sina-dagar slut. 

På lördagen segade jag hela dan, sen på kvällen hade vi lite klassåterträff hemma hos mig. Jag gjorde i ordning en frukt-grönsaksbricka o dipp o en skål chips o sen satt vi o surrade o hade jättetrevligt. De kom en sju-åtta stycken, de va riktigt skoj! :) Härligt att se folket igen!

Måndag fick jag godkänt på min andra examination och igår fick jag tillbaka första tentan, också godkänd! Så jag har allting godkänt hittils, och det känns bra. Men som sagt, jag räknar inte med godkänt på kommande tenta, de är smärre omöjligt att hinna lära sig så mycket på så kort tid. Jag ska göra mitt bästa, men jag gråter inte direkt om jag inte klarar den om man säger så. De VORE ju sjukt skönt med godkänt för att slippa plugga dubbelt sen... Men man måste vara lite realistisk ibland också. Take myself down to earth. ;P

Och grattis Jonas på födelsedagen idag! :) 

Jaa, framöver MÅSTE jag plugga varje ledig stund även fast jag helst kräks på det.
Men i helgen ska jag på inspirationshelg med ÖBRK. Vi startar på fredag med att bli bjuden på middag o dans (SHAKE på furan!! <3) och sedan på lördagen rullar vi mot hemlig ort och är hemma vid tvåtiden på söndag igen. Blir nice! :D 

De va nog allt for now. Ha de till vi hörs igen! OM vi gör det, kan ju hända att jag blir galen o inlagd i madrasserad cell av allt pluggande, man kan aldrig vara säker... ;) 
PoK!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0