***

Klockan är knappt halv tio och jag har redan ont i huvudet. Bådar ju gott för dagen...

Plugget är verkligen på högvarv nu, har ca 300 latinska ord om kroppen att lära mig till på måndag + att jag helst ska hinna läsa kapitlet om det i boken med... Inte pepp om man säger så! Men de är bara att truga på, försöker ta en gloslista om dagen iaf, ska ta två de dagar jag har mer tid. Det känns som ett snarare meltdown på gång i min hjärna, GAH! 

Men de blir säkert bra. För övrigt ska jag träffa Bettan idag efter skolan o då ska vi dra o käka nånstans o sådär. Umgås. :) Det är därför jag är uppe nu och inte sover, måste hinna plugga in en gloslista innan skolan börjar (går mellan 11-16 idag) eftersom jag inte hinner i eftermiddag. 

Livet är hårt för de hårda. De är bara å gör't. 

Jaa, de får duga så länge, latinet kallar... 
PoK!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0