...

Ensamhet i sin hårdaste form.
Hatar kvällar. Man tror att det bara är att gå och lägga sig så blir det en ny förhoppningsvis bättre dag men man glömmer att de är på kvällen tankarna kommer ifatt en. Det går inte att fly från dem längre. Så blir man liggandes där halva natten med alla tankar som mal.

Jag är utelämnad till mig själv i helgen. Tänker träna, relaxa, dansa, promenera, fota o shoppa. De ni mina vänner får bli bra. Kan ju kännas lite gott för själen iaf. 

Och tentan gick helt ok. Är 99% säker på ett godkänt betyg! :) 

PoK!  


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det är såå jobbigt ibland, man lägger sig och känner sig hyfsat trött, och så ping! Klarvaken och tankarna bara snurrar, snurrar, snurrar......sen inser man att man bara har några få timmar kvar att kunna sova på..

Men vad ska man göra? =/

2009-10-01 @ 22:35:53
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Jana

Gummsan, du är inte ensam vet du väl. I´m always in your heart. Du bär alltid med dig mig! <3

2009-10-02 @ 08:27:08
URL: http://nicht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0