Tisdagidag

Japp japp, har varit hemma från skolan både igår och idag så jag ska bli kvitt förkylningen nångång. Men tro inte att jag slöat för det, pluggat massor! Som jag ju är tvungen till. Men jag känner mig ändå rätt lugn, vi har mycket mer tid att läsa själva den här kursen, så de är bra!
Imorrn ska jag på skolan, då är det viktiga föreläsningar jag inte kan missa men sen är det självstudier torsda-freda så de är nice! RIKTIGT lugn vecka blev de här. 

Nu längtar jag till kvällen och tvn, Ugly Betty o Desperate Housewives står på schemat! :) Och imorrn kväll är det Bonde söker fru, Grey's Anatomy och SYTYCD. Älskade serier. <3
Låter som jag tittar jättemycket på tv. Men det är faktiskt bara dessa två kvällar jag tittar i stort sett, annars brukar jag inte ha tid. Två kvällar i veckan kan man unna sig tycker jag. :P

Jaa, hade inte direkt nå nytt eller annat att förspilla, resterande vecka kommer att bestå av plugg, och till helgen har jag planerat att åka till Kälarne. :) 

Satt så ere.
Ha ne gott folket! PoK!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0