Nämen?

Oj, mycket kan hända på bara ett par dar. Jag har hoppat av skolan!
Jag kände mig omotiverad och att det var fel för mig och jag vill inte jobba med människor på det sättet och ha det ansvaret. Sen är livet kort nog ändå och jag tror på att göra det jag tycker om och känner är kul och varför ska jag då tvinga mig igenom något som bara föder ångest?

Nä, så nu är det över med plugg. Och beslutet känns bara mer och mer rätt för varje dag och jag är så himla mycket gladare så det känns jättebra! :) Nu är det ut på arbetsmarknaden som gäller, söka jobb! :)

I övrigt är jag ganska trött, har haft svårt att somna på sistone och det sista av förkylningen håller på att pressa sig ur kroppen så det suger mycket energi. Sen fick jag skjutsa Frida på akuten inatt, hon har så hemskt ont i magen. Vi var där mellan tolv och fem imorse, sedan hem till mig och sova en stund för att gå tillbaka igen (de hade fullagt på sjukhuset). De provade flera olika grejer, men värken försvann inte så hon fick åka hem igen. Så hoppas värken hennes försvinner av sig självt nu så hon slipper åka tillbaka på sjukan. :S

Det resulterade alltså i tre timmars sömn inatt. Men, de får ja ta igen. Ska på möte nu ikväll inför KM, men sen blir det SOVA. :)

Till helgen, imorrn äre dans på tapeten, Zlips spelar på furan. Det ska bli riktigt kul, ska iväg hela gänget! :D Sen är de ju KM på lördag, mindre pepp på det, men de får väl bli som de blir med mitt o Ekkes tävlande. Lär gå skit, men de gör mig desamma faktiskt. Men det ska bli roligt att se mina små från Ås, har gjort jättefint diplom på datorn åt dem som de ska få efteråt, de söta små liven. :)


Jaa, i övrigt tror ja de blir lugnt. Som de ska va! ;)


Best wishes, PoK!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ja men man ska göra det som känns rätt, jag kommer inte vad jag känner nu plugga vidare nu efter sista terminen på gymnasiet som jag måste ta igen...

Ibland så orkar man bara inte.

Du kommer nog lyckas superbra i alla fall! :)

Hoppas du har det bra.

Många kramar!

2009-11-26 @ 20:50:09
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0