Va fan de e ju onsdag!

Hade jag glömt. Minsann.

I måndags var de en mysko dag. Började bra med skippad svenska C för Sonix Six (manlig vokalgrupp på 6 pers) i aulan istället. De ägde, FY FAN VA ASIGT BRA DE VAR. Sedan bollspel som sög, de va segt o jag hade skallebank o var på tokdåligt humör vilket inte blev bättre av vissa idioters taskiga attityd. Blev på gladare humör igen efter skolan, då stack ja till Stina med resten av Christers-musikal-gänget för releasefest på våran inspelade skiva. De blev saft o smörgåstårta, mums! Sedan avslutades dagen med bio tillsammans med mor (I skuggan av värmen, den va bra) vilket var underbart, och svinigt ont i halsen, vilket var mindre underbart. Fördjävligt ärligt talat.

Dock har jag väntat på förkylning i säkert tre-fyra veckors tid, så de är väl så dags nu. Passar ju ändå bra nu, har hela helgen fri och har då tid att vara sjuk. Har ju klarat mig över påsk o forum osv så de ska ja va glad för.

Så igår var jag hemma från den första lektionen (vi hade ändå eget arbete) och gick dit till den andra och sista lektionen. Sedan blev de middag på Duffys med Frida o sen iväg till furan för tisdagsträning med Jack&Jill. Det är en danstävling där man hela tiden blir ihoplottad med en partner, så går man vidare till nästa omgång blir man ihoplottad med någon annan osv. De va väl skoj, fast jag gick inte vidare nånting. Sörjde inte särskilt hårt över det om ja ska va ärlig. :P Känner mig som sagt inte särskilt kry...  

Idag då. Rätt lugn dag, redovisade mitt Allan Edwall arbete, gick bra. *Stryka från listan* Yäy! :D Sedan gick vi upp på reveljen o lyssnade på en enmansföreställning av någon Christoffer från Dramaten, den var gripande måste jag säga. Handlade om misshandel. Han var duktig. Sedan hade vi en kort svenskalektion, då fick jag tillbaka min PA-rapport. Så skönt, behöver inte göra mkt ändringar o Elisabeth sa att den låg på VG+ nivå! Jippi! :D Och efter den åkte jag med Christer ner på stan så gick vi runt o kikade efter balprylar till mig. Måste fixa skor, kuvertväska o en blomma i håret vore trevligt! Hittade en blomma som jag ska pimpa, har köpt lite pärlor och band på panduro så nu ska de pysslas! :P Skor hittade ja inga, men ska ev låna ett par av mamma, får se hur de blir. Ingen väska heller, men ska ju till sundsvall nästa lördag o kika efter studentklänning, så man har ju den möjligheten oxå. Än är inte loppet kört! :) 

De känns bra, de ska fan bli roligt att gå på bal känner jag! :) I övrigt är allt lugnt, plugget går okej, livet i allmänhet rullar på framåt alldeles lagom. Man tar dan lite som den kommer. Det är nu också bara 30 dagar kvar till studenten. OJ OJ. De rinner iväg fort nu! Men de ska bli skojskoj! :D

I helgen ska de bli mkt lugnt, ska vara hemma o softa o plugga massor, vore så skönt att få de mesta gjort NU så man kan glassa sen. ;)

SATT SÅ ERE. :) Men simma lugnt folket! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0