Schleten men glad! :)

Åkte ju som sagt till Frida i torsdags, de va trevlen där med lite gott o dricka och brännboll med folket. Fast sedan dog det som av, vi blev "utkastade" från lägenheten där vi kalasade så då gick jag och Frida hem istället, drack färdigt och snackade skit. De va nice de med! :)

Fredag rullade vi hemöver igen, pluggade lite o sedan drog jag på fest hos Angelica på Frösön. Festfolket från klassen var där o de va skitkul! Vilt men kul! :) Kom väl hem vid halv tre, hittade överbliven kött/potatisgratäng-middag jag svullade o la mig o sov vid tre. Frida (som hade egna partyn för sig) kom hem typ halv sex o då sov jag gott. :P

Lördag segade vi, jag hjälpte mor med tvättstugan, och mot eftermiddagen gjorde vi oss i ordning, drog på coop o handlade lite kött o åkte till Ekke. Där var Jonas, Julia o Ida redan på plats så när vi kom blev de grillning! Frida ägde på det, jag o Jonas jumsade bara runt o "hjälpte till" (snarare stjälpte kanske) o hämtade grejer, men mat blev de till slut o asgott va de också! :) Kött, potatisgratäng, sallad, grillade majskolvar o paj! Mums! Sedan satt vi kvar i lusthuset o surrade ett tag innan vi röjde, gick upp te Ekke o gjorde oss dansklara o drog sedan till Nälden o dansgalan! Där var det apvarmt o massa folk, men riktigt kul! :) Skjutsade sedan hem Ekke o Jonas till sig o så lämnade vi av Clarre som klantigt nog inte hade någon skjuts på Frösön o så hemma igen. De va en supertrevlig kväll, verkligen underbar! Måste göras om, å ofta! Himla mys! :) <3

Så nu är det söndag igen, och faktiskt inte någon melankoli än. Är så himla glad sen igår, så de kanske inte blir något depp idag. :) Dansade massa med Jonas, mys! Och vi ska ses något framöver, de tyckte han absolut vi skulle så jag tror nog allt han är lite intresserad! ;) Planen idag är väl egentligen att plugga o göra färdigt KuHi uppgiften, men vi får se om ja ids. Ska duscha oxå o ikväll är det medlemskommitémöte här hos mig. Och sedan tar Frida tio över tio bussen hem till Svenstavik. 

Satt så ere. :) Men ha de bra folket! PoK!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0