Ojdå

Visst en del nytt att avhandla ser jag.

Dagen efter Fridas bal, lördag, bestämde Empa att vi skulle gå ut på krogen. Var inte pepp alls men vi gick iaf o Erik kom in te stan o gick ut med oss. Han och jag var inte fulla o pratade mest hela kvällen om den hopplösa kärleken medan Frida däremot va stupfull. Men vi tycker om henne iaf. :) <3 Ekke fick skjuts hem på natta, o resterande utom Empa (som fick ragg OJDÅ) gick hem å la sig. 

Söndag, Empa o Christian åkte tidigt, ja städa som en gnu och hade inte alls tänkt gå på den planerade klassträffen hos våran lärare Sara då Elin o Jana ringer på dörren. De kidnappade mig, så de bar av till Oviken o stugan där vi skulle vara. Grillmiddag, picknick, kubb, stafetter, tal, mys o grejer. De va sköj o trevlen, å min snälla mor hämtade på natta. :)

Måndag var de skolan, sedan bojkottade ja o Frida Marité för jag orkade fan inte o så kom Erik o Emma o umgicks me oss istället. Sedan drog vi te Emma i Dvärsätt o sov.

Frida for hem till Svenstavik på tisdagsmorgonen samtidigt som ja sjukanmälde mig. Vi andra typ sov/drog oss till 12 innan vi lämnade Emma på Dille, åkte till stan, hämta grejer o åt frulle, tebax till Dille o hämta Emma, förbi henne så hon fick packa o sedan bort till Erik. Där blev de tvspel (jag ägde dem båda) hela kvällen i princip och feberfrossa (jag) men de va mys. Sov hos Erik o han skjutsade mig o Emma te stan imorse, ja skulle te skolan o hon med tåget till Sundsvall.

Så idag har jag snörvlat o suckat, både allergi o förkylning nu så jag är helt täppt. :/ Huvudet har varit mosat under en sten större delen av dan o jag varit helt död (har det känts som iaf) men de har ändå varit en bra dag för jag har fått tre MVG-besked idag. :) *STOLT*

Slutade tidigt o sitter nu här. Frida kommer med bussen sen i eftermiddag för vi ska iväg på styrelsemiddaggrej (typ) sen ikväll. Så medan ja väntar på det ska jag äta fil med muslii o titta på inspelade Ugly Betty o Desperate Housewives från igår. :) 

Resterande vecka händer inte mkt, har mösspåtagningsbal på skolan imorrn, ska bli spännande o se hur de går med förkylning o allt, men de ska bli kanonkul ändå! :D Helgen blir lugnt, nå party kanske, nå umgås kanske. Får se va som händer o va som orkas med. 

De va allt för nu, ha ne! PoK! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0