Kristihimmelfärdsdagen

Och dagen efter balen! :D :D

Men först, vett & etikettdagen var över förväntan rolig! Faktiskt! :)

Balen då. Var otroligt rastlös hela dagen igår, försökte ta en promenad och fördriva tankarna, men den vart nog lika rastlös den. I vilket fall kom Frida o Empa förbi med hans kostym (dom ska ju på bal imorrn o ska sova hos mig också) och sedan kom Ekke. Vi tog de piano, duschade o gjorde oss i ordning. Sedan lite fotografering här utanför innan vi travade upp på Gamla Teatern. Träffade klassisarna där o sedan in för välkomstdrink o så småningom middag. God mat, alla var så fina o glada o de blev en toppenkväll! Vi drog ner på Marité framåt natta men de skulle HELA balen göra så de va tvärstopp. Inte en chans att ta sig in. Så ja o Ekke tog en aquatini på The Rock istället innan vi gick hem å la oss. :) Jättekul kväll, verkligen underbarast! :) <3

          

Idag har vi segat, gick ut o gick en sväng och sedan fika i badhusparken o finväre med resten av familjen. Ekke åkte sen hem, vid två ungefär, o nu har jag hamnat här. Ska snart hjälpa till med maten o plocka in mina rentvättade kläder i garderoben. Frida kommer och sover över ikväll o då ska vi testa ut hennes balfrisyr inför morgondagen! :) De blir skoj! 

Och imorrn kommer Empa (Fridas kavaljer) o Christian (klasskompis till Empa som ska gå med klasskompis till Frida)hit också och jag ska agera Fridas hovdam under dagen! :) Sedan kommer Jonas och håller mig sällskap då de är iväg och balar, har planerat att bjuda han på mat här hemma och sedan bio. De blir mys hoppas ja! ;)

Satt så ere! Update snart igen. Pok!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0