Wiiie

Helg helg helg!! :D

I torsdags repade vi Christers PA hela dagen och på kvällen hade vi föreställningen. Gick kalasbra och jag känner mig helnöjd. Mor, far, bror, Carro o moster A kom och tittade och jag hade askul på scen! De va en upplevelse. :)

Igår var jag som sagt ledig, awesome! Började dagen med att möta upp Rickard på FH och dumpa grejerna från rensningen i onsdags på kansliet där, sedan gymmade jag. Efter det hem o duscha o packa grejer och brummade iväg till Dvärsätt till Emma. Och när Erik och Fabbe (?) kom skjutsade jag oss in till stan och middag på Dille Foder nånting.

Sedan blev de krogrunda! Började på News där ja träffade på Gos-Christer, POK! Sedan kikade vi in på O'learys men där var de dött så då gick vi till Plaza/G3. Och jag kom in, yäy! :) De va askul där och efter en fyllekebabpå nattkröken sa vi gonatt. Helmysig kväll, underbart! <3

Idag mår jag toppen och har tagit en promenad i solen! :D Och snart kommer Frida med tåget och då ska vi umgås en stund innan pappa ska skjutsa mig och skotern till Erik. Han, jag och Emma ska ha myskväll ikväll och imåra blire skoteråkning! JIPPIE! :) 

Så de är min plan, ska packa lite grejer nu! HAAJ! PoK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0