"NÅD!" som min moster brukar säga

Torsdag och officiellt helg! SWEET säger jag bara. Lediga fredagar äger. :)
 
Planen för resterande kväll är väl vad man kan säga icke existerande.
När pappa kommer hem ska han hjälpa mig sätta upp nya gardinstångsfästen så att jag kan ha dubbla gardinstänger och på så sätt he upp mina nya (nygamla) gardiner! Fick ett nytt överkast till sängen av mor då hon åkte till IKEA så nu ska man upp med gardiner som passar till. Det vart verkligen ett lyft för rummet, och med lite tavlor o annat upp på väggarna som far också ska få hjälpa mig med blir de supermys på mitt rum, nice värre! :)

Och imåra åker jag o musikalgänget som sagt till Stina i Revsund med buss kl 13 och sedan blire repa hela helgen! Lite skoj o tvmys osv hinns nog med också men vi måste verkligen repa järnet nu. Torsdag föreställningsdag är bara en vecka bort... :S Men de ska nog fixa sig. Hoppas jag...
 
Har lite tråkigt för tillfället... Har precis avklarat 2 x Simpsons + 2 x Scrubs så nu är de tråk på tvn också... Skulle iofs kunna göra skolarbete för det är det minst sagt INGEN brist på, tvärtom. Uscha, så mycket i skolan nu så man bara vill lägga in o kräkas... Eller, okej inte riktigt så då, men man har stor lust att bara bädda ner sig med massa mys täcken och kuddar o sova till studenten. Synd att det inte riktigt fungerar så va... De är bara att bita i o gör't... :/ Suck! 3 månaders slit kvar... 

Appropå student fick jag min mössa idag! :) Superfin, passade bra, så nu är de bara längtan te man får använda den. :)

Jag vill ha... Nej, för milt, BEHÖVER kärlek nu! Vet inte om behovet nånsin känts just så starkt som nu. De är ju fördjävligt, vad ska jag göra åt det då? BAJSLÅDA. Tycker så mycket, så mycket om Erik men är det verkligen kärlek av honom jag vill ha? Han betyder så otroligt mycket för mig som vän och jag skulle gå sönder om det blev förstört... FAAN va jävla jobbigt de ska va då! Skulle iofs kanske underlätta om jag visste vad HAN tyckte om det hela, men då måste jag ju säga det TILL honom... HELVETE HELVETE HELVETE. 

Tror jag får leva i låsasvärlden och skjuta allt seriöst framför mig ett tag till. Pallar inte mkt annat än jävla skolan just nu. The love will get on hold. Som om de vore något ovanligt. *Fnys* 

Men men, allt löser sig alltid på det ena eller andra sättet, som jag brukar säga. Kanske inte alltid som man helst vill att de ska, men en lösning finns alltid.

Ha de bra nu era skruttar! PoK!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0