Ny vecka

Och fort går det, oj oj oj! 

Helgen i Revsund gick asbra, det kändes som vi fick mycket gjort och föreställningen kommer gå jättebra! :) Och de va fett roligt att spela in i studio! :D
Tack för det go vänner! <3

I förrgår hade jag som vanligt melankoli-söndag då allt bara känns bajs och man tycker synd om sig själv och ser bara allt jobbigt och fel. De är bara tråkig skola, kärleksbekymmer och ensammast i världen. Hatar verkligen söndagar, man mår seriöst piss då. :( 

Men nu känns det bättre. :) 

Igår var det SvC och Bollspel. Spelade badminton, de va kul, men skitont i armen idag! :/ Sedan repade vi Christers PA med kläder o rekvisita, de kändes asbra så nu är jag övertygad om att det kommer bli en awesome föreställning! :) Åkte även på kvällingen till Ås och hälsade på Emma, fick ta in 2 hästar (!). De va lite läskigt men oxå kul. :P Vi myste och tittade på tv innan jag åkte hem och sov.

Idag har jag haft religion, jippie. Hör min sarkasm. Snark så trist de är just nu! Men men. Sedan hade vi hål i 2 h o 20 min innan samhällen så då tog jag en promenad. Solen lyste till en början, i mitten av promenaden blev de snöstorm och sedan sol igen mot slutet. Asså, skitzoväder! Vår på g.... Bara snön håller sig över påsk är jag nöjd! *Håller tummarna*

Ikväll blire dansträning och diskutera skotertur på lördag, de ser jag fram emot! :)

Men de va nuläget, ska laga mat med mor nu. Ha re gött! PoK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0