LOV!

Fy fan va skönt, efterlängtat och förtjänat! Lovely!

Nu är då Gökboetresan över, det har varit många blandade känslor men kontentan är att det varit så himla roligt! Alla har varit jätteduktiga och slitit som djur och min klass och lärare är verkligen underbara allihop! Detta kommer man verkligen minnas för evigt, och alla fina lovord vi fått från alla som sett pjäsen. Helt otroligt, vilken grej!

Dock tycker jag det är ganska skönt att det är över också, de har varit otroligt slitsamt. Nu återgår livet till det normala, både skönt och lite vemodigt. Tur att man har lov nu så man kan ladda batterierna igen.

Igår fyllde kära bror min 20 år, grattis till honom! Så Ingrid, Bengt, Annika, Gunilla och Carro var här och firade, de vart smörgåstårta, god middag och efterrätt, riktigt trevligt. :)

Och idag ska jag och far åka till Brunflo och skotta fram skotrarna och se så de fungerar, de ska bli nice de med.

Planen under lovet är chill och njuta av ledigheten, försöka ta mig till Erik och köra skoter skulle va trevligt oxå, får se hur de blir. Och till helgen blir de kalas x 2, både freda o lörda. Krogen på freda med Frida, Bettan, bror o co och så 20-årskalaset på lördag. Full rulle med andra ord, men de ska bli kul. :)

De va nuläget iaf! Ha de bäst! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0