Helgen snart över

För denna gången. Men de har varit awesome! :D

Fredagen, grabbarna kom in före Bettan men de hann dra ut på skrillorna så de vart lite lugn o ro innan Bettan o co kom. :) Jag och Bettan stack ut på ärende medan de andra fikade, sedan blev de Subway och invänta Frida som kom med bussen. Lite handling då hon kommit, sedan hem. Sedan var de chill och göra sig i ordning för utekvällen! Bettan åkte och förfestade på Frösön hos Clarre (och det kändes helt okej att träffa honom igen, nemas problemas) och träffade sina gamla klassisar, men vi möttes upp på Huset sedan. De va kul o va ut en sväng och träffa folk, och vi myste en stund innan vi la oss, mkt trevlig kväll flickor, tack för det. :)

Lördag, inge bakis alls som de ska va och de är skönt! Vi tog en sväng och kollade in Gregoriemarknaden, rat mest men flickorna köpte sig varsin sjal och så blev de gigantiska chokladbollar! :D Sedan Subway som vi tog hem och lite uppladdning för kvällens fest med Wii och tidningsläsning. Conny och Mangen kom indroppandes under eftermiddagen, sedan blev de utemiddag på Paviljong, gott var de. :) Fast de blev lite dramatiskt, Mangen fick en allergisk reaktion och höll på att svälla igen! :O Tur var hade Frida medicinen han behövde, annars hade de blive akuten! Men de gick ju bra. Sedan var de kalas ala kalas då vi kom hem igen och de var också en mkt trevlig kväll! ;)

Idag då, inge bakis nu heller och ändå var jag ganska så jättekalas igår! De är fan nice å slippa de där bakisriet! :) Så de blev frulle och sedan röja köket som var ett jäkla bombnedslag! Och nu är jag här. Grabbarna tittar på Resident Evil 4 och jag, Bettan o Frida nördar vid datorerna. Mor o far kommer hem i eftermiddag nångång, de är bra så man hinner ta nå svängar med dammsugarn och moppen! Annars får dom väl slag... Men de blir då grabarna åkt så man kommer fram utan att störa tvspelandet osv... :P
 
Så idag ska jag ta de chill och sega. De blir nice. Och imorrn är de skola igen. Känns helt okej, har fått min vila under lovet nu, så jag är redo. :) 

Men ha de bäst hörni. PoK! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0