Helg!

Har jag nu för jag är ledig alla fredagar fram till studenten, YÄY. :)

Veckan har väl flutit på som vanligt, har inte alls fått så mycket skolarbete gjort som jag hade velat och borde ha gjort, å andra sidan känner jag mig inte så himla stressad över det hela heller då inlämningar inte är förrän v15, alltså en hel vecka till att jobba på. Visst hade det väl varit bra att gjort lite mer än 1 av 6 uppgifter den här veckan, så jag inte behövt göra resterande 4 arbeten nästa vecka (5e och sista uppgiften, PA arbetet, ska vara klart först efter lovet så jag räknar inte den)....

Men jag måste erkänna mig skicklig i konsten att skjuta upp och komma med undanflykter för att slippa plugga! :P

Eller inte fullt så skicklig med tanke på att jag räknar in det mesta som en undanflykt, typ att jag MÅSTE gå på bio, eller att jag MÅSTE se tvserier på tv eller verkligen, verkligen MÅSTE äta något eller sova en stund...

Suck. Jag är hopplös.

Men jag lyckas ändå alltid få arbetena gjorda och  inlämnade i tid så jag känner mig inte orolig. De fixar jag.

Längtar som fan till lovet. Då kommer denna intensiva pluggperiod mattas ner litegrann iaf och man kan få lite mer socialliv. De vore ju liksom nice! Men men, student snart nog... Insåg idag att mars liksom aldrig ägde rum. Den ven förbi så jävla fort så man såg den fan inte ens. Jag skojar inte. De var 1 mars nyss och nu är det strax 1 april. VAD HÄNDE? Ojojoj...

Well well. Planen för helgen då. Imorgon ska jag gymma och gå på biblioteket och låna bok till författaruppgiften så jag kan hinna läsa den (vadå ute i sista minuten, tralala..) innan uppgiften ska vara inne, sedan kommer Frida nångång under dan och så gör vi oss i ordning för dansgalan tillsammans. Jannez/Blender/Zlips spelar mellan 20-02 på FH och man kommer inte kunna vila en låt asså för alla tre banden är asbra och jag tror de blir en kanoners kväll!! Är danssugen ut i finger- och tåspetsarna så de ska bli så kul! :) Dansa med Erik... *Mys* ;)

På lördag vet jag inte vad som händer till fullo, mor och far ska ha lite middag med ett par kamrater till dem och på kvällen är de dansgala igen, Jannez/Shake/Mats Bergmans denna gång. Jag ska såklart iväg då med (SHAAAAKE<3) och ska även vara chaufför åt päronen med sällskap. Så mycket vet jag om det.

Söndag ingen plan än, förmodligen vila och kanske plugga lite om jag orkar, får se. Rapport över helgen lär komma då iaf, satt så ere...

Men nu ska jag ge upp pluggandet för kvällen och vara social me da family!

Ha re bra! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0