"Dockland"

Igår var en nice dag, jag var asglad hela dagen och det var roligt att träffa klassen igen! Vi ska skriva ett tal på Sv C, mindre kul... Sedan ledde jag uppvärmningen på bollspelet alldeles själv, lite stolt faktiskt. :) Och på eftermiddan/kvällen repade vi Christers PA. Jag var lite övertrött och allmänt flum, men de gick rätt bra ändå tror jag. Känns lite panik, de är fan nästa torsdag vi har föreställning! :O Men men, bara alla lär sig manus och låtar kommer de bli kalasbra. :) Och i helgen ska vi ju till Stina i Revsund och repa och spela in låtarna i studio! De ska bli grymt kul! :D

Idag visade sig bli en kort dag, vi hade bara en lektion då samhällen uteblev så de var bara te o trava hem. Nice, ska jag jobba med mitt PA och samhällsuppgiften hade jag tänkt, de blir bra de. :) Och ikväll är de årsmöte för dansklubben och lite dansa ska man väl hinna med å. Blila bla de! :D

Så nu ska jag sätta igång å jobba. Ha de! PoK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0