Söndaa

Studenten gick super, trevlig dag, apkul att åka flak, lätt bäst på hela dan! Drack o umgicks med Bettan o Ellen, de åkte hem, drack med klassisar, sjöng på rådhustrappan. Lite argt fylledamp innan ja gick o la mig som Ekke fick råka ut för. Ja, en helkväll helt enkelt.


  Fick av Bettan o Ellen, var ju lätt den som stack ut mest under kvällen, o alla såg mig på trappan! ;) 



Igår, släkten hit o fikade i firade, de va mysigt o trevligt o gick kalasbra. Jonas vågade sig hit också trots alla släktingar, lite imponerad faktiskt. :) Sedan kom Ekke på kvällen o väckte mig från min tupplur med underbaraste hemplockade buketten. Höll på att börja lipa där, jag som varit så arg kvällen innan o han är ändå så go o kom förbi. Vi åt smörgåstårta, tittade på Ice Age o bara a precis som vi gör bäst. Vännen min, lilla skrutt. <3


    Så fin!!



Idag är jag görförkyld men vid gott mod, glad o nöjd att allt är över. :) Planen för dan är icke existerande, har tittat på Ice Age 2 o myst, ätit smörgåstårta o hjälper mor i tvättstugan. Nördar här vid datorn o ska senare i afton skjutsa Frida (som nu flyttat till Frösön) på affärn så hon får storhandla. Kanske ta ja en lätt promenad i de mysiga regnet sen, eller så är ja inne o segar resten av dan. Måste ju ladda batterierna idag, för imorrn drar jobbet igång! Är ändå pepp på det, ska bli nice o tjäna sig lite egna pengar. :)


  För övrigt är denna det bästa som hänt mig, jag älskar den!! Tack låsasmormor! <3


 
Satt så ere. Men ha de bra hörni. PoK!
 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha vad va de vi sa? Du skulle bli sjuk! :P

2009-06-08 @ 11:39:41
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0